neděle 30. prosince 2007

A mám to zadarmo!

Ač jsem na druhé straně světa a víceméně mě nemusí zajímat, co se vlastně děje v mé rodné zemi (a ani mě to moc nazajímá, protože s tím stejně nemůžu nic dělat a jen mě to zbytečně stresuje), tak jsem zjistil, že mBank už zahájila provoz. Je to první banka v ČR, kde by běžný účet měl být opravdu zdarma. Pěkné shrnutí situace okolo mBank si můžete přečíst na MaLer.cz.

Nabídka mne zaujala, a tak jsem se rozhodl, že si tam na zkoušku založím účet. Jen tak. Koneckonců je to zdarma, tak proč to nezkusit. Důležité je, že je zdarma vedení účtu, veškeré převody peněz a internetové bankovnictví. Vydání platební karty k účtu je také zdarma a dokonce i výběry z bankomatů jsou zdarma. Zdarma = neomezené výběry hotovosti v zahraničí + 3 výběry měsíčně z jakéhokoli bankomatu v ČR (mBank zatím žádné nemá). A to je obrovské plus pro všechny turisty, protože jim odpadnou problémy s výměnou hotovosti.

Účet můžu v klidu založit na dálku a pak nechat ležet ladem, aniž bych se zruinoval jako např. v České spořitelně. Což mne mimochodem čeká poměrně brzy, až jim docvakne, že jsem nepřinesl potvrzení o studiu na další rok.

Jak založit účet on-line? - Potřebujete na to jen občanský průkaz, mobilní telefon a pár minut času. A samozřejmě internet. Vše jsem naklikal během pár minut a nyní už jsem mohl být vlastníkem zbrusu nového extra levného účtu v mBank, kdyby nebylo nutné podepsat smlouvu o založení účtu a převzít aktivační balíček...

Ach jo. Ale jednou snad půjde založit účet čistě on-line a od "Matrixu" už budeme jen malý krůček.