úterý 25. prosince 2007

Bez práce nejsou koláče

Pár hodin po napsání předchozího článku mi volal John "the chef" (šéfkuchař), že je se mnou spokojený (ostatně jako každý můj zaměstnavatel ;-)) a že není problém pracovat skoro pořád, což potřebuji na zaplacení prázdnin, ehm, studií jsem chtěl napsat. Je to sice místy celkem záhul, ale parta je dobrá a navíc mám jedno jídlo + limonádu zdarma, no co víc si přát. Mno, například víc peněz, ale to přijde časem. Doufám.

Práce by snad mělo být dost celou letní sezónu (konec prosince - začátek února), takže se tady nejspíš na celou tu dobu usadím. Po skončení sezóny se opět přesunu dále do nitra Nového Zélandu.

Navíc je tu jistá šance, že si část platby za ubytování v backpackeru odpracuji. Za dvě hodiny lehké práce budu ten den bydlet zadarmo. Pokud budu mít odpolední a bude tu nějaká práce, tak na to vlítnu a zabiji dvě mouchy jednou ranou - nebudu se nudit a ještě mi to vydělá peníze.