úterý 18. prosince 2007

Coromandel Town

V předchozím článku jsem nelhal a vydal jsem se směr Coromandel. Hned první den jsem zahlédl ceduli nabízející práci na léto, tak jsem neváhal a druhý den jsem se tam vydal. Protože přímo miluji mytí nádobí, tak teď dělám poskoka v kuchyni hotelu Admiral Arms. Zatím není jisté, jestli tu bude dost práce, tak netuším, zda tu opravdu budu celé léto nebo pofrčím dál na jih. To se uvidí během příštího týdne. Jinak momentálně bydlím v Anchor Lodge Backpackeru, který je asi 200m od toho hotelu. Je to pěkný nový backpacker a jsou tu opět asiati a spousta Němců.

Taky jsem nelhal s tím předraženým internetem, protože stojí $2/15minut!!! Děs a hrůza. Jenže já jsem chytrej a napíšu si předem co potřebuju a pak to odešlu. Z toho vyplývá, že na sáhodlouhý emaily okamžitě neodpovídám, leda během několika dnů, protože každý den připojovat určitě nebudu... (vidím to tak max. 1x týdně, pokud nenajdu nějaký způsob).