pátek 14. prosince 2007

Konec prázdnin aneb Welcome to reality, baby

Tak už je to tady - končí mi prázdniny. Jinak se můj dosavadní pobyt ani nazvat nedá, protože jsem měl zajištěné ubytování s jídlem a jediný rozdíl byl odlišný jazkyk (+ škola, ale já mám školu rád ;-)). Od dnešního dne se vrhám vstříc novým zážitkům, tak mi držte palce, ať si rychle najdu nějakou pěknou práci a neumřu tady hlady.

S aktualizací blogu to asi nebude moc žhavý, protože internetový kavárny jsou tady kapánek předražený, ale nebojte se, mám v zásobě ještě pár článků, který vám budu postupně dávkovat.

Teď se rozloučím s rodinou, která si mě asi i oblíbila, protože mi nakonec upekli nejpopulárnější novozélandský dezert od ruské baleríny: Pavlova, pak nakoupím něco k jídlu a vyrážím směr Coromandel Town a pak se uvidí...