úterý 27. listopadu 2012

Jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo!

Chtěl jsem napsat, jestli jste si všimli, že se většina mých příspěvků týká jídla. Ale pak jsem zkontroloval štítky a zjistil jsem, že je jich o jídle pouhých třináct z celkových stojednaosmdesáti (bez tohoto a za předpokladu, že v tom mám pořádek, ehm). Nezbývá tedy nic jiného, než to napravit!

V blízké (?) budoucnosti by se tedy mělo objevit několik příspěvků o jídle. O místním, o "zahraničním", o dobrém, o špatném, o neobvyklém, o běžném, o jakémkoli.

Bude to ale dost záležet na úrovni mojí lenosti, která je občas (občas?!, pozn. aut.) poměrně velká. A taky si to můžu rozmyslet a uchránit vás od svých rozumů. Ale to se asi nestane. Já mám jídlo prostě rááááád a občas trpím grafomanií.