středa 5. prosince 2012

BA Bronze Member

Hurá, jsem BA Bronze Member.

To znamená, že můžu používat Business check-in, i když poletím dřevěnkou. Já se ovšem k check-inu nepřibližuju, pokud to není nezbytně nutné...

Také to znamená o 25 % více Avios za každý let s British Airways, což už se hodí. Avios není nikdy dost. Při chytrém výběru letů to může solidně vylepšit dovolenou o letenky za mrzký peníz.

Dále výběr sedačky až 7 dní před odletem, což je ještě lepší. Ale co jsem na ty výběry (placené) koukal dříve, tak se nabídka chovala dost podivně. Pro jistotu jsem si to hned vyzkoušel a vybral si sedačku na další let. Uvidíme.

A pokud náhodou budu mít drahou letenku, tak mi to zabere konkrétní sedačku. Ovšem tady bude ve většině případů spousta lidí, co má vyšší pririotu, takže tohle asi taky moc fungovat nebude.

No a ještě mírná priorita u reklamací zpožděných zavazadel... co k tomu dodat :)