neděle 30. března 2014

40000

Dalších deset tisíc písniček trvalo skoro 3 roky. Ani tak jsem nepřestal poslouchat (no, trochu jo), jako jsem přestal používat pravěký rodinný počítač (*2002, †2013), na kterém byl nainstalovaný Winamp a hromada písniček.

Teď jsem sociální případ bez počítače a na služební stroj jsem nechtěl nahrávat ani zakázané programy ani poloilegálně drženou hudbu, takže jsem svištěl převážně na YouTube.

Scrobblování (sledování názvů) písniček z YouTube ale funguje tak nějak všelijak, navíc by se mi do seznamu pletly videa s lol cats a jinejma ptákovinama (poslal Jerry v návaznosti na toto), takže mi ve statistice pár tisíc záznamů chybí.

Pak jsem se jednoho dne nudil a vlezl přímo na Last.fm, jestli tam náhodou není "rádio". Ono tam teda přehrávání bylo vždycky, ale v nabídce bylo prd. Hrálo se jen to, co mělo Last.fm ve své databázi pro přehrávání, a to nebylo skoro nic zajímavého.

Nicméně se pochlapili a teď jdou ke všem písničkám přidávat videa z YouTube a podobných, což mnoho lidí činí (může kdokoli), a tak Last.fm "rádio" má konečně mraky písniček.

Takže už se mi zase ukládá, co mi z toho internetu hraje a výhercem se tentokrát stal Homosexuál od Tří Sester (stanice Mňága a Žďorp a podobní umělci). To by bylo, abych těch dalších 10000 nedal ještě letos.