neděle 15. listopadu 2009

Nejwepší vyhwedávač v Japonsku

Američané si rádi dělají srandu z Japonců, protože ti nedokáží správně vyslovit R a L. V japonštině totiž ani jedno z těchto písmen neexistuje. Zato v angličtině je takových slov spousta, a tak se přímo nabízí si z nich utahovat. Že se tak děje ve filmech, mě vůbec nepřekvapuje, ale že je parodují přímo na domácí půdě, to jsem nečekal :-)

Níže uvedený screenshot hlavní obrazovky japonské verze Google mě opravdu pobavil. A abyste se mohli pobavit také, tak jsem neváhal a uložil jsem si ho. Ovšem je vidět, že Japonci to berou s humorem, protože jinak by se určitě již proti tomu ohradili. Nebo jsou tak zdvořilí, že to neudělají, i když je to třeba uráží. Nebo tomu prostě nerozumí. Ať už je pravda jakákoli, já jsem starý cynik a zasmál jsem se.

PS: Zrovna bylo výročí vynalezení čárového kódu, takže je Google "zakódovaný".

Japan Google screenshot