neděle 15. června 2008

Do roka a do dne!

Jednou to přijít muselo: Dnes odpoledne jsem opustil Coromandel Town přesně po půl roce a jednom dni. V nadpise jsem tedy trošku lhal, omluvte prosím tento drobný marketingový trik. Dorazil jsem hned večer po ukončení školy dne 14. 12. 2007 a z původně plánovaných několika týdnů se stalo několik měsíců.

Jsem rád, že se mi povedlo zakotvit zrovna tady, protože jsem si to tady celkem užil. Když ovšem nepočítám poslední cca dva měsíce, kdy mě to tady už celkem nebavilo, ale i tak jsem nijak extrémně netrpěl. Nemusel jsem pracovat někde v zabahněném sadu, utratil jsem za jídlo pár dolarů měsíčně a přesto jsem jedl steaky a měl jsem pohodlné a relativně levné ubytování.

Doufám, že se ještě aspoň jednou podívám do světa a bude to aspoň z poloviny tak dobré...