sobota 9. února 2008

Japonská (konkurence) restaurace

Jeden pátek končil studium můj japonský spolužák Ryosuko. My jsme se s ním jako správní spolužáci chtěli rozloučit, a tak jsme byli po škole na obědě v japonské restauraci. Nejdřív jsem se obával, že to bude drahé, ale opak byl pravdou. Nejlevnější jídlo stojí 8$ (6 jídel na výběr) a je k němu neomezené množství rýže, kterou si sami berete z velkého hrnce na vaření rýže. Co jsem si stačil všimnout, tak z denního menu bylo nejdražší 8 kousků sushi, opět s neomezeným množstvím rýže.



Já jsem měl Deep Fried Chicken (smažené kuřecí kousky). Bylo to šest poctivých kousků kuřete v těstíčku (celkem cca 150-200g) + obloha ze zelí s omáčkou, trošku těstovinového salátu a krémová omáčka na maso. Najedl jsem se opravdu solidně.


Pokud byste chtěli také ochutnat originální japonskou kuchyni, tak ji naleznete na rohu Custom street a Commerce street.



V Aucklandu jsou určitě i lepší japonské restaurace, ale tato má velmi dobrý poměr "cena/výkon". Je to víceméně klasická restaurace s obsluhou, ovšem ceny jsou na úrovni nejlevnějších bufetů.